Ett riktigt kap!

I fredags så fick jag ett mysigt sms från min mamma, hon ville äta lunch med mig. Så efter att jag slutade vid ett, så åkte vi och åt en god taco lunch och sedan blev det en spontan shoppings eftermiddag! Jag hittade två riktiga kap och en super söt klänning på HM och sedan slog jag till på ett maffigt halsband inne på Bik Bok. Men som titeln säger så hittade jag ett riktigt kap, dessa kap bestod utav två kjolar för 50 kronor, det blev en svart och en rostfärgad kol. Jag har redan använt den rostfärgade och om jag tycke den var snygg i affären så var det inget mot när jag för första gången använde den, detta är vad jag kallar ett riktigt kap! Jag tror att den svarta kommer bli morgondagens nya kärlek.

Nu ska jag och min fina sambo krypa ner under täckena och sova! Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0