Dåligt bloggade

Hello!

Jag är tillbaka, jag vet inte hur länge men jag fick ett otroligt sug efter att blogga. Så nu kör jag på igen!

Tänkte börja mitt ”första” inlägg med att hylla en av vårens kommande sminktrender, naturel, hela tanken är att satsa på en bra bas, fräsch rosig blush, eventuellt lite highlighter och en härligt färg på läpparna. Jag personligen tycker att det är härligt och otroligt roligt med smink och jag finner det underhållande att göra olika sminkningar och pröva nya saker hemma när tristessen utav vardagen kryper på. Men jag måste säga att jag inser att jag tycker om det naturella, det känns moderna och levande och jag kommer definitivt att haka på trenden i vår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0