Hade ju velat dricka vin och skratta

Denna helg får man två lördagar och jag hade velat spendera båda två med ett glas vin i handen, lördag nummer 1 vart trevligt med tapas middag på ett mysigt ställe med vänner. Lördag nummer 2 inte lika lyckad, har inte gjort någonting idag, eller jo jag har vart ute på en Power walk och lyssnat på Lady Gaga i hörlurarna så att hela gatan hörde (Grymt peppande) och sedan har jag titta på BigBrother finalen men utöver det har denna ”lördag” var seg och allmänt ogivande, tyvärr. Nu ska jag i tristes snygga till mig i håret och kanske ändå hälla upp ett glas vin och njuta utav att jag ändå kan!

Hoppas eran dag har vart toppen och att mitt smått deppiga och kanske lite tråkiga inlägg inte medför några hängande mungipor, då får ni säga till så försöker jag skoja till eran vardag lite <3

Lägger upp väldens sötaste bild på våra katter när det var bara så skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0