Leva livet

Hej på er!

 

Ja jag är väl medveten om att jag har vart otroligt dåligt på att blogga, man kan till och med säga att jag har vart obefintlig här på bloggen. Men nu ska jag verkligen ta tag i att blogga regelbundet igen, har funnit mig otroligt oinspirerad när jag har jobbat från morgon till kväll och detta har i sin tur lett till att jag inte har orkat hitta på och uppfinna inspiration från tomma luft puffar utan vare sig glädje, glitter eller fnitter. Men min systemkamera och Iphone är full utav somriga bilder som jag kan utlova kommer upp på bloggen inom kort!

Nu ska jag dra på mig mina träningskläder och gå ut och gå, funderar på att gå ner till Vinterviken och speja lite, Rodebjer hade sin visning där i morse. Man kan alltid hålla kvar vid drömmen, när den inte har krossats utav cyniska talare.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0