23.00 Måndags mys

Hej på er fina läsare!

Tittade på Sex and the city 2 dokumentären som gick på 3:an! Super bra var den. Nu vill jag bara att de ska bli torsdag, då jag och mina tjejkompisar ska gå på bio och se filmen. Har väntat och längtat i nästan 1 helt år efter att filmen ska komma upp på vita duken, så jag säger bara ÄNTLIGEN!!

Idag har jag vart hemma hela dagen och pluggat till tentan, lite segt att sitta inne hela dagen när det var sol ute.

Efter middagen och efter Bigest loser, så satte jag och Daniel på oss jobbing skorna och gick på en power walk tillsammas, de var riktigt mysigt. Och under promenaden pratade vi och kom på att vi båda vill köpa en cykel, så behändingt och väldigt mysigt på sommare :)

När jag vaknade fyllde jag ett stort glas med iskallt vatten och Massor av is. Tänk vilken tur vi har som varje dag, vilken tiden det än är på dygnet så kan vi bara gå till kranen och dricka rent vatten. Var rädd om vattnet!



Sedan tog jag lite kort på min fina lilla katt

Älskar, älskar, älskar min nya kamera! Tack lille bror Robin <3

Nu ska jag borta tänderna och sedan sova, vi hörs i morgon. Ska verkligen försöka ta med mig kameran till skolan i morgon, så ni får se hur jävla flummig min linje är, hahah :)



Kommentarer
Postat av: Millan

ja, Va rädd om vattnet Sanna :) de har verkligen bitit sig fast! hehe ååh jaa ta med dig kameran idag, de skulle vara fett kul ! Vi ses snart!!

2010-05-25 @ 07:45:01
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0