Lördag

Jag har bestämt mig för att byta kön, hahah nej jag bara skojja! Jag frågade Daniel om "byta" stavades med ett "t" eller två "t", då frågade han

- Byta som i "byta kön?"

Hahah de var alltså det som låg närmst när han tänkte på byta!?

Nej men det som jag ska byta ut är, fruktosten till en naturdiet shake varje morgon. Får se hur länge det fungerar är laktos, men det brukar fungera bra när jag dricker dessa. Så de är bara att hoppas, hahah.



Nu ska jag dricker upp frukosten klä på mig, och sedan ska jag och min älskade gå ut och gå en lång promenad i solen! Ska bli ur mysigt. Jag bara älskar att vara ute och gå här runt i korkarna, alltså midsommarkransen, telefonplan, aspudden, vinterviken. Riktigt härliga områden tycker jag. 

Så idag blir även den andra gången jag andvänder mina solglasögon i år, den första gången var jag bakis  och skulle åka bil, så vet inte om det räknas?
Dock är jag inte helt nöjd med modellen på min solisar, vill köpa ett bara pilot. Har provat Ray ban wayfarer, men jag tycker inte att jag passar i dem .. (sad) men ska ge de ett till försök när jag går på solglasögons jakt. Kanske redan idag?!

Hoppas ni läsare också får en underbar dag i solen :)

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Millan

hehe jaa, jag är kär i honom ! :) åhh visst är det en helt fantastisk dag? helt otroligt.. jag ska också ut i solen och bara njuta. ! Ha en bra dag.. vi ses i skolan seen! :)

2010-03-20 @ 12:55:15
URL: http://kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0