Första dagen på praktiken

Hej alla gulliga läsare :)

Idag var första dagen på praktiken. Då jag hade sådana smärtor i går från magkatarren. Nästan alla barnen kände igen mig, men ett av barnen satt och funderare en stund och sa sedan

" Du ser ut som en tjej som heter Sanna, men hon har inte sånt hår"

Hahaha! Så söt :) Sisst jag hade praktik var jag blond.

Nu ska jag njuta utav dagens alla 3 preimärer på femman!

20.00 Dating in the dark.

21.00 Desperate housewives.

21.55 Cougar town.

22.55 Cougar town.

Insåg nu att det är dubbel avsnitt av Cougar town, happy face!


   

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om min mage. Och försöka orka måla naglarna.


 


Kommentarer
Postat av: simone

Godnatt fina sanna, sov riktigt gott och ha en fin onsdag! :)

2010-03-02 @ 23:44:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0