Förkyld .. igen

Jag som nästan precis hade blivigt frisk från förkylningen och nu är jag förkyld igen .. suger k*k!!

Var ute hela dagen igår med skolan, var ganska utmattande. Så tror att det skynda på att förkylningen blev värre. Men jag blundar lite för det och tänker träna idag. Ska springa vårruset. Ska spring apå under 18 minuter och då kan man inte vara sjuk! heheh ;)

Lite bilder från gårdagen


Min och Kamillas fina eld. Men vi kunde inte få den att brinna, hahah!

Så vi fick dela eld med 2 andra tjejer i klassen :)

Innan vi gick till bussen adopterade vi ett träd. Vi ska hälsa på honom igen på våren. Våran lilla Sigge! Hahahah. Nej vi har faktist inte döpt trädet.

Min dag startade med att jag gick ner till hyresvärlden och skrev på nya kontraktet. Så vi har lägenheten minst 1 år till :)

Sedan gick jag upp och åt en tallrik lätt yoghurt och min egen gjorda musli, mumms!
 

Vi hör senare

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0