Fika. Storhandla. Dagens outfit.

Min mamma och bror kom över på fika idag. De hade med sig semlor till sig och till Daniel, och till mig hade det med sig glutenfria WINERBRÖD!! Har aldrig någonsin ätigt winerbröd innan, så himla gott det var! De var 3 stycken i förpackningen, så jag ska äta 1 eller kanske 2 strax, heheh.

Efter att vi hade fikat färdigt, så bestämde vi oss för att åka och storhandla. Så så blev det. Nu är alltså matförådet på fyllt, super skönt.

Jag inhandlade även produkter till min hy, har inte andvänt riktigt bra produkter på länge, så när vi hade ätigt klart tvättade jag ansiktet på en gång, sååå skönt!

Niveas produkter får tummen upp !

Jag köpte även bindor, för man får ju med ett etuie. Valde ett super sött med en stor rosett på :)



Dagens storhandlar-outfit

Oversize kofta - Gina tricot

Linne - fick på köpet när jag handlade en blus i thailand.

Leggings - Gina tricot

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0