Sommarlista som jag lånat av Forni

Hur länge ska du vara ledig?

1 månad tillsammans med världens bästa pojkvän.

Kommer du vara singel eller ej i sommar?

Kommer alldrig släppa Daniel hur mina klor, hehe. Så nej jag kommer inte vara singel i sommar!

Hur många nyktra dagar blir det?

Haha! De vet jag inte ännu. Man dricker ju lite vin här och där. Men inga fylle race.

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?

Gräset är alltid grönare på andra sidan.

Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?

Jag föredrar skärgården eller små insjöar. Och jag uppskattar privata stränder och klippor.

Kan du tända en grill?

Självklart. De är någonting alla måste kunna!

Vilka solglasögon kör du?

Mina nya ;)

Går du osminkad om dagarna?

Ska jag ut och sola, så skulle jag aldrig drömma om att sminka mig. Men annars föredrar jag att ha lite smink, mascara & solpuder.

Är du cornetto eller piggelin-tjej?

PIGGELIN-tjej!

Vad är sommarens soundtrack?

Nu tänker jag saga, Oskar Linnros "Från om med du"

Var åker du på semester?

Som det ser ut nu, Karlstad. Haha.

Andra sommarplaner?

Dricka vin, grilla, bada och pussa på min kärlek.

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)

Soligt- Vit sval klänning, converse eller klackar och solglas ögonen på nästippen.

Rusk- Svart långklänning med t-shirt eller kofta över eller militärgröna leggings med massor av sömmar och svart oversize kofta.

Hur håller du formen?

Friskis & svettis, och springa i skog och stadsmiljö.

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?

En av det viktigaste ingredienserna för en lyckad sommar!

Sommarens drink?

Rosé eller vitt vin och så klart Strawberry mojito.

Vad kör du för bikini?

Har köpt lite olika, men min favorit underdel är zebra randig och överdel måste jag nog säga svart ribbad utan band, med en guld dragkedja i mitten.

Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?

Hit! Man måste bara älska att gå ut i stockholm.

Hur sminkar du dig i sommar?

Solpuder, rosa rouge, mascara kanske lite eyeliner och rosa eller ofärgat glans på läpparna.

Sommarens maträtt?

Grillat med massor av sallad och de absolut godaste ingrediensen i sommar HALLOUMI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0