Karlstad

Hej på er snyggingar!

Vart nästan inga bilder alls från karlstad, tyvärr! Hade små väskor med mig ut på stan så blev att kameran fick stanna inne mesta dela av tiden.. Men de få bilder jag har tagigt kommer här :)



Fika på Waynes på torget i Karlstad. Drack världens godaste iste med melon smak där!


Sandra, Rickard/Rille och Martin/Marre.

På Bishops arms, fredag eftermiddag. vi myste i solen och drack öl och rose!

torsdagen anlände vi till Karlstad runt 16-17. Vi blev bjudna på gryta hemma hoss Rickards föräldrar, (som vi så snällt fick bo hos!) Sedan gick vi ut allaihopa tillsammans med min kusin Sara som bor där. Vi gick till Koriander. Super mysigt ställe, där man kan vara inne och ute på samma gång! Visst låter det awsome ;)

fredagen hälsade vi på när Sara jobbade, köpte då ett par nya skor - Easytone!
På kvällen åt vi världens godaste hamburgare hemma hos Rilles föräldrar! Sedan gick vi till Tempel. De hade tydligen rockkväll, men de vart en roligt kväll med förvånands värt bra musik! Hela kvällen slutade med "nakenbad", hihi.

Lördagen gick jag och Daniel till stan, och åt lunch och shopade med Sara. Vi åt på ett super ställe. Man fick bestäma och peka vad man vill ha i sin sallad, mumms! Jag skulle mer eller mindre bo där om jag var bosatt i Karlstad, hahah! Sedan gick vi till H&M och shopade lite till kvällen, blev en t-shirt, klänning och en byxdress. (visare er senare!)
Jag och Daniel promenrade in till stan och åt middag tillsamman, sedan gick vi hem och gjorde oss redo för sista kvällen på Karlstad gator! De blev Koriander igen. Och de bästa var när de spelade en av de sista låtarna spelade de, Oskar linnros - "Från och med du"! Jag var sååå lycklig :)



Hahahah, läskigt gunga?

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0