09.52 Världens största regn av bilder - BILDBOMD!

Här kommer bilder från allt som jag har gjorde den sissta tiden :)

Vi var ute i Bro och badade med Daniels mamma!

Dagen efter badade vi på ett ställe ute på Ekerö, Husbygropen! Vattnet varturkost, jätte häftigt och ISkallt i vattnet, hahah!

Vi har sattigt i hopp alla våra nya möbler :)

Jag, mamma och pappa åkte och plockade jordgubbar och sedan avslutade vi dagen med en fika i en mysig trädgård och tittade in på ett krukmakeri!

Vi har köpt första och andra säsongen av Entourage, såå bra!!



Min älskling fyllde 23, så jag tog på mig förklädet och bakade en jordgubbstårta, (Ja de är jordgubbarna jag plcokade själv!!) <3



Bad, fika och chill på Sundbygård!

Köpte Elsas mode i tisdags, kunde inte lägga i från mig den! Läste ut den på 2 dar! Så jävla bra bok!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja packa, för vi ska till Karlstad!!! Jag, Daniel, Sandra och Rille!

Ska ta massor med kort som ni ska få se :)

Vi hör senare <3



Kommentarer
Postat av: rkklm

Like!

2010-07-15 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0