Tjoohej

Startade dagen i skolan 9-12, efter det åkte jag in till södersjukhuset, (SÖS) och tog några prover. De var prover som ska kolla att de mediciner jag äter för mina ledproblem fungerar som de ska. Sedan möte jag Daniel, som så turligt nog jobba på SÖS, (snickare) och så åt jag lunch, bakadpotatis med skagenröra och sallad och Daniel tog en semla och en latte. Och nu är jag hemma på hemmet igen. Mötes som vanligt av missaran, och de så så fulla ifan ut när det kommer, hahah.

Blir inte hemma någon längre stund, vid 16 ska jag åka in till centralen och möta upp Daniel, vi ska in på Buttericks och titta på aterlajer till maskeraden på fredag, hoppas hoppas att vi hittar det vi letar efter.

Men lite Sex and the city ska jag hinna med (=


Tar självklart med min Iphone, så lite bilder ska jag nog lyckas fixa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0