Tjola hopp tjola hej

Hej bloggen.

Idag kom Daniels mamma Gunnel och tittade på kattungarna våra. Det var jätte trevligt och vi pratade om allt möjligt (=

Vi gick nyss till coopen och handlade middag, det blev potatisgratäng, lövbit och bea, mumms! Så nu sitter jag här och väntar på att middagen ska bli klar, herregud vad min mage kurrar .. !!

Vi har även kommit på vad vi ska vara på Henkes maskeradfest, som är den 22 eller den 29, men det tänker jag inte berätta än, ni får vänta och se! Kommer så klart lägga upp bilder.

Min kamera sladd lyser fortfarnade med sin frånvaro .. VART ÄR DU ?! Du ligger säkert nånstans i Thailand och dricker billiga drickar och blir brun ! Hahahah

 




Sökandet fortsätter, snart ger jag verkligen upp och går och köper mig en ny!

Vi hörs snart igen

 



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ni borde vara Hugh Hefner o en playboy bunny de e ju en klassiker! :)

2010-01-10 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0