tisdag

Hej bloggen (=

Idag har vi haft andra dagen på nya terminen, jag kan bara säga att det känns lite flummigt !

Hahah dagen började med dans, och vi lekte massa och anti-massa och massa flummigt! Shit vad vi skrattade.
Nästa lektion var bild, då skulle vi vara ute i 1 ½ timme och skapa med snö, vi stod mitt på skolgården och skapade i en enormt stor snöhög. Jag och min grupp gjorde en fotölj, en TV på ett TV-bord och en TV-dosa, hahah! Helt enkelt en super flummig dag.

I morgon ska vi tillbringa hela dagen på Tekniska museet, kommer nog att bli skoj (=

Nu sitter jag och väntar på att Paradies hotel ska börja och till det ska jag mysa med kattungarna och popcorn. Hoppas ni också har haft en helflummig dag!

fotöljen



TV:en.

Vad tycks ? snygga va (=



Skolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0