S-s-s-söndag

Igår åkte jag och Sandra in till centralen och gick till Wokhouse, men det var så jävla mycket folk att vi inte enns kom fram till baren, så vi bestämde oss för att gå till Pilot. Skönt att vi stod på gästlistan! Efter en cider anslöt sig Melker.

Där inne träffade vi två tjejer från stallet, som vi inte hade sätt eller pratat med på flera år, så det var roligt att träffas igen (=

Kom hem 04.35, och var grymt trött!

Hahaha juste nu höll jag nästan på att glöma, när vi gick och satte oss på Donken så utbrött värsta slagsmålet framför oss, när att alla på hela Donken stök med. Sen kom polisen och då var det lungt och alla hade dragit, bra jobbat polisen !

Nu ska jag måla om mina naglar till svart, och sen titta på The Holiday med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black, myspys.


Bästa söndags-mys-filmen



Kommentarer
Postat av: Nicolina

Vilka från stallet ? :)

2010-01-25 @ 18:07:16
Postat av: sanna

Kimberly och karin om du kommer ihåg ? :)

2010-01-25 @ 22:01:29
URL: http://zannalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0