pluggar pluggar och pluggar

Har tittat på premieren av Room servic, så himla mysigt att titta på! Sen vart det American pie presents Band camp, hahah! Nu försöker jag plugga lite igen samtidigt som jag smygtittar på Scrubs =)

Fan precis när man var klar med att plugga, stog super glad men ändå jävligt ledsen att gymnasiet var över, på flaket och skrek " För vi har tagigt studenten, för vi har tagigt studenten, fööör vii har tagiigt studeenteeen, fyy faaaan vad vi är braaa!!" . Vad skulle man göra nu ?! Jo jag jobbade hela sommaren, kom in på Södertörns högskola och här sitter jag nu igen med plugget på vardagsrumms bordet och känslan av hopplöshet i hela kroppen och bara önskade att man inte behövde plugga!

Tänk om man hade råd att plugga till sitt drömjobb och efter studierna komma ut och jobba med någonting man verkligen brinner för, men så funkar det inte för en vanligt svensson, då måste man gå på det trygga spåret ..

vi hörs i morgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0