Hej alla fina läsare

Hej bloggen och läsarna (=

Kom hem från Thailand förra torsdagen, alltså på nyårsafton. (Jag har inte riktigt orkat ta tag i bloggen, men nu ska de bli bloggande av igen).

Tänkte börja med att berätta vad vi gjorde på nyår. Vi åt en fem rätters middag i gamla stan och sen gick vi till slussen och tittade på fyvärkerierna och drack lyxig champagne. Efter det åkte vi till en av mina killkompisar som hade nyårsfest hemma hos sig, det var inte så lyckat att åka dit, då alla typ var på väg hem när vi kom .. heheh.

Ska lägga in bilder från nyår så fort jag har hittat min kamera sladd, är dock rädd att jag har glömde den på nån av ALLA hotell vi bodde på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0