Härligt

Har haft den bästa söndagen i mitt liv tror jag, bortsätt från den brutala mensvärken (:

I stallet gick allt super, är kär i Cesar ponken, hahah !

Lilla guld klimen <3

När jag kom hem från stallet, vart det ner i soffan och mysa med missarna.

Sessan



Sessan till vänster & Sulan till höger (:

Och så tänkte jag visa dagens i-väg-till-stallet-outfit

Vit mössa med paljeter från H&M

Grå tröja med nitar från Thailand

Blå lite slitna Lee jeans

Svart nagelack från Thailand

Iphone och råsa skal, Iphone från Sverige (hahah) och skalet från Thailand (:



Och sista bilden, mina nya fina lila Uggs. Uggs är värkligen att rekomendera när det är så här sjukt svin kallt ute !

I morgon är jag ledig, får se vad jag hittar på för skojjsigt då.

Sovgott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0