De borde vara olagligt att gå upp så här tidigt

God morgon, eller kanske tröööött morgon, hihih!

Jag börjar faktist inte förns 11 idag, men om Daniel inte får upp mig nu så har jag väldigt, väldigt svårt att komma upp! 

Men det är lite skönt att ha så mycket tid på sig på morgonen, hinner jag äta en ordentligt frulle och mysa med katterna och så klart titta på Vakna med The Vocie (=


Igår somnade jag i samband med att jag tittade på Sex and the city, ( The Holiday fungerade inte .. :( ), så när daniel fick upp mig så vart det väldigt stressigt, vi hade beställd biljeter till Avatar 3D!! Så grymt BRA den var, helt otroligt vacker och väldigt sorligt också, gick från bion med röd gråtna ögon, hahah.

Nej men jag rekomenderar att ni går och ser den på bio och i 3D, de var värkligen så man skulle se den (=




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0