Äntligen fredag, eller ?

Just nu känner jag bara blä !!

Idag i skolan ska vi ha exkursion - vinterekologi. Och vad innebär detta då ? Jo det ska jag berätta för er, det innebär att vi ska sitta ute och fågelskåda !! Va FAN ?! Det kommer ju aldrig gå är ju för fan -11 ute idag .. Har sattigt på mig, mina tjockaste leggings, Jeans på det, en jätte jätte stor grå hoodie, termobyxor, vinter jacka, mössa, tummvantar, uggs och kanske min halsduk !

Tror att jag ska överleva i alla fall nån timme i denna outfit (:

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan blir det att göra varm choklad som jag ska ta med.

Efter min hemska skoldag, blir det till att stressa till stallet och väl där är det tränings tävling i hoppning, lite segt då det kommer att ta så lång tid.

Efter stallet kommer mina kära föräldrar och hämtar mig och Sandra, vi ska äta middag där, (även Daniel och Rille). Och sen måste vi stressa igen, ska på maskerad ikväll !!!

Så på schemat idag står det, sitt ute till din kropp har domnat av, av kyla och stress, stress, stress!

Hahhaha som sagt äntligen fredag, eller ?

Vi hörs i morgon, och då ska jag lägga upp bilder från maskeraden ;)


Snöigt värre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0