100112

Tolv dagar in på det nya året och allt flyter på som vanligt. Skönt eller jobbigt ? Just nu känns det lite jobbigt. Håller på att skriva hemtenta, har inte fått tag på CSN och räkningar måste betalas .. segt ! Men det är ju så när man är vuxen, ha ha.

Idag har jag som sagt vart hemma och skrivigt hemtenta, har inte kommit speciellt långt tyvärr, men det är på väg.

Idag började jag och mammsen träna igen, så himla roligt. Dock tappar man så himla mycket på en månad. Men nu är vi på G igen, och vi har sattigt upp ett mål, vi ska springa Tjejmilen (=

Nu ska jag ta en skön dusch, göra mig en kopp jordgubbs te och titta på dubbel avsnitt av 2 1/2 men och efter det är det otroligt underhållanden Paradise Hotel i en timme !

Vi hörs sen igen (=


Det går tydligen inte att ladda upp bilder ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0