Tenta ångest och kaffe andedräkt

Tvättade klart för en timme sen skönt (:


Mina små hjälpredor.

Så nu har jag bara pluggandet att konsentrera mig på. Jag ska säga er att det är väldigt svårt att motivera sig att plugga, när man vet att man bara ska gå kvar till sommaren. Men alla högskole poäng jag samlar på mig är bra!

Just nu läsera jag "Fysikbegrepp och Experiment". Starka avrekomedationer för er som funderar på att läsa den! Hahahah.



Igår när jag åkte från skolan, bestämde jag mig för att åka derekt till gymmet, och sitta och plugga där. SL är ju inte derekt felfria just nu! På vägen till gymmet gick jag in på Akademibokhandeln. Hoppades på att de skulle ha en bok jag saknar i kurslitteratur listan, men icke. Men då när jag gick där inne och kollade runt, fick jag syn på Sofi Fahrmans bok " Elsas mode". Och fick ett sådant ha begär, hahah! Är det någon av er där ute som har läst den? rekomenderar ni att jag ska gå och köpa den?
Och jag funderar även på att köpa, Carolina Gynnings andra bok "Ego woman" och Jens Lapidus "Snabba Cash". 

Planen är att spara böckerna till sommaren. Är bland de mysigaste, när man kan ligga på stranden och läsa en riktigt bra bok.

Nu fortsätter den spännande resan, genom fysik och experimentens värld. och mer kaffe ska bryggas omgående!!

Love SL

(HAHAHAH! Ja jag är medveten om att jag har jävligt olämpliga initialer vinter tid, SL .. De är vad jag kallar humor ;))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0