Snow + SL = BAD!!

Herre gud, säger jag bara! Det kommer att ta cirka 2 timmar att ta sig till skolan .. Jippie !!

När man söker resa på sl.se, står det efter varje sökning,
"Stora störningar i trafiken. Läs mer på sl.se."
Känner glädje komma när jag sitter och läser detta! Hur känner ni?

Nu ska jag hoppa in i duchen, klä på mig, packa träningskläderna och så småningom bege mig ut i helvetet! HA-HA ..!?



Min lilla prinsessa. Men just nu skulle jag kunna slänga ut henne i snön en stund. Precis när jag hade skrivigt klart inlägget, hade hon ner en av mina ljus skålar i glas .. bakom sängen! Och sen satt hon mitt i glas splittret så jag fick lite panik, vill ju inte att lilla snuttan ska få glas i tassarna!

Så fick dra fram dammsugaren och hela skiten.

Hahah och igår när jag kom hem från coopen, spang en av katterna ut i trapphuset. Hon sprang runt som en liten tok och skrek! Och jag efter, hahah!

Andra försöket att hoppa in i duchsen nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0