Gårdagens underbara shopping !

Sjukt snygga kilklackar från Bianco footwear.

Så söta örhängen att man dör! Inte alls dyra från ginatricot. Kommer vara mina favvisar vår/sommar -10.



Nitskärp 100 kronor ginatricot.



  

Svart bomulls klänning, med markerade axlar och smyckning på ena sidan. Klänningen är från Lindex.

Randig "sjömans" klänning från Lindex.

Den sista klänningen får jag lägga upp i morgon. De funkar inte att lägga upp bilder helt plötsligt ..

Ska bara tillägga att jag provade på step på gymmet idag. De var bland de roligaste jag har gjort på länge :) !!

Nu ska jag titta på "Vapire diaries" på TV6 Play !

Hörs i morgon <3




Kommentarer
Postat av: Millan

Heej znna! Vad fina saker du handlat! Hur går de för dig med läsningen?! Guud jag läser å läser men fan att man inte vet mer exakt vad de är som kommer på tentan! Detta e ju hopplöst! Jag ser inte fram emot den skit tentan!!! Tänkte även höra med dig om du ska på den frågestunden imorron på morgonen? Kram kamilla

2010-02-22 @ 09:46:11
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: Zanna

Hej millan!

Tack ! det går helt okej, men de är som du säger jobbigt att inte veta vad det är som kommer på tentan .. man kan ju inte memorera ALLT tyvärr.



Ja jag hade tänkt det, men vet inte om jag kommer till skolan. Våran t-bana är avspärrad, går bara från liljeholmen. Hade du tänkt gå ?



Kramkram

2010-02-22 @ 13:29:19
Postat av: Millan

Ja jag hade tänkt mig det iallafall! Men de är samma sak för mig! Pendlen gick ju inte idag! Så får se om den går i morgon bitti! Annars får man läsa de och bara komma på efter middagen!! Dom lär ju säkert säga något på nyheterna ikväll!! :)

2010-02-22 @ 14:06:10
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0