Frustrerande !

Hej bloggen!

Jag satte mig efter middagen och kollade runt efter utbildnigar. Har hittat ett program på Nackademin yrkeshögskola. Dock måste man har arbetslivs erfarenheter. Känner att jag bara åker längre och längre ner, i sorgen över att jag inte kommer komma in på någon av dessa utbildningar .. Men jag ska inte ge upp! Envis som en idiot är jag, hahah!

Så har i alla fall mejlat skolan nu, och frågat om detta med arbetslivserfareheter. Får se när jag får svar, och vad jag får för svar :) Håller tummarna så de vitnar!!

Nu ska jag titta på dagens avsnitt av Glamourama, och hoppas på att det en dag är jag som sitter på drömjobbet!



Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: Millan

Åh just de! Så är de ja, men du, jag berätta ju om min pojkvän som pluggar på sån yrkes högskola, han har några i sin klass antingen kommit direkt från gymnasiet eller dom som inte gjort något alls sedan gymnasiet å dom kom in ändå! Man får tydligen gå på en intervju så gör man bra ifrån sig på den så är de nog inte något probs! :) plus du har ju pluggat högskola ett år, så de e allting något! :) så de löser sig nog för dig !! :)

2010-02-24 @ 23:12:41
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com
Postat av: sanna

Ja juste :) Vilken skola var det han pluggade på?

Vad bra! Får jag lite hopp igen. Tack för att du hjälper till!



kram

2010-02-25 @ 05:48:26
URL: http://zannalundberg.blogg.se/
Postat av: Millan

Frans schartau eller något heter den! Haha svårt namn de där! :) de är klart, hjälper med de lilla jag vet iallafall! :) vi ses snart, då ska vi skriva teenta... :(

2010-02-25 @ 07:15:30
URL: http://Kamillaolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0