Fredag + lördag

Lilla Sessan. Ligger uppe på vårat badrumsskåp. Jag klättrade upp på toaletten för att ta ett kort, hahah!

Stooora Sudden. Min familjs katt, alltså min gamla katt (:

Klänning - Lindex

Kjol - gina tricot

Väska - ett stånd i Thailand, värsta kappet gjorde jag där!

Skor - Bianco Footwear

Jag har inte bloggat tidigare idag pga, städning + middag och melodifestivalen hos min familj.

Update på melodifestivalen. Tråkigt att inte fina Sibel gick vidare, rösta på henne!
Men roligt att Pernilla gick vidare. Låten var inte den bästa, men Pernilla är så bra tycker jag :)

Om ni röstade? vem/vilka röstade ni på?

I morgon ska de bli så jävla roligt! Ska fika med alla mina älskade vänner. En av dem har jag inte täffat sen i sommras .. Saknar henne så de skriker om det!!

Nu ska jag dricka lite coca cola light och mys läsa alla roliga bloggar. Sov gott så hörs vi i morgon <3



Kommentarer
Postat av: melker

Estackars katten :D

2010-02-27 @ 23:15:49
Postat av: Liza

Lägg av att mobba min katt!!!!!

Bara för att era katter är små och larviga, min är fin och klok, så det såååå!!!!

2010-02-27 @ 23:21:40
Postat av: sanna

Han är fortfarande prins sudden ! Men han är ganska stor. Men de är ju mysigt :)



Våra katter är inte larviga ! HUR vågar du säga så ? hahahah

2010-02-27 @ 23:23:33
URL: http://zannalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0