FÖRLÅT för den extremt dåliga uppdateringen !!

Hej älskade läsare (:

Jag har sedan förra helgen haft fullt upp, där av vart jag tvungen att lägga bloggen åt sidan, motvilligt!

Men nu är jag på banan igen.

Tänkte lägga upp bilder från veckan som har gått.


Den 14 februari, (alias: Alla hjärtansdag) tävlade jag med Cesar

Snygga? Ja verkligen! Hahah

När jag kom hem på kvällen. Stod min favorit middag på bordet, kyckling och sallad. Tända ljus mer eller mindre överallt. Jag fick chokladpraliner och en ros. Massage efter middag och ett varmt bad, med doft ljus! Tack älskling för den absolut bästa alla hjärtansdagen <3

I skolan i veckan var vi konstnärliga. Tillverkade en båt av mjölkpaket, och gjorde en liten sak att ha i båten.

Skon är gjord av paper mache.

Hade tråkigt på en föreläsning. Tacka gud för Iphone och trådlöst internet!

Förgyller mina dagar fyllda med plugg <3

Back to pluggningen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0