Dinner and more

Hej bloggisen, hahah

Efter träningen, som var grym idag, körde min moder hem mig till hemmet.

Daniel var vrål hungrig när jag kom hem, så vi gick upp till coopen, med varma mackor som mål!



Väntar tålmodigt på att få komma in i värmen ;)



I morgon ska jag till Tekniska museet igen, lite segt .. Men jag har inget i skolan på tisdag och onsdag !!

Nu ska jag ta tag i att plocka undan middagen, sen blir det ner under duntäcket med laptopen på magen och Satc <3

Sov gott 

Nej nu höll jag på att glömma, fotograferade snyggaste skapelsen, gjord av naturen på en cykel !

(Min kamera är sönder, nu när jag äntligen har hittat en kamersladd, så ni får tåla att det inte är 100%:iga bilder då de är tagna med min Iphone)



Blev helt fascinerad av detta. Blir inte ni det ?

Så nu försöker vi igen, sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0