25 februari - Tenta dag!

God morgon :)

Idag ska jag har min första salstenta!! Är lite nervös. Är ju inte derekt som någonting jag har gjort innan. Man blir vaktad av vakter, man har en vakt med sig om man måste gå på toaletten! Så tycker att jag med all rätt är smått nervös ;)

Nästa vecka har jag praktik - 5 veckor ..

Men har i alla fall mars TV på femman att se fram emot :)

Tisdag 2 mars - 20:00 "Dating in  the dark"
                       21:00 " Desperet housewives"
                       21:55 "Cougar town"

Onsdag 3 mars - 21:00 "Gray´s anatomy"

Gör mig lite gladare!

Nu ska jag hämta mer kaffe och rosta bröd.


Morgon kärlek med min morgon pigga snickare <3


Tänk på mig. Önska mig lycka. Klockan 9 idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0