21 februari

Hej och hå bloggen.

Idag har jag och pojkvännen vart och firat min pappas kusin Daniel, som fyllde 17. Grattis grattis :)


Vi lyckades bara ta oss till Älvsjö i snö kaouset. Där kom far och mor och plockade upp oss!
Det var svinkalt att stå ute och vänta dock ..


Efter att vi hade kommit hem, och våra magar började skrika efter middag, åkte vi till liljeholmen. Där tog jag en otroligt god hälso tallrik och mannen min tog lasagne.



Sitter och väntar på maten.


Äääntligen kom den !!

Sist men inte minst gick vi in på Wayne´s coffee och tog en latte on the go. Och så köpte vi oss en varsin tidning, som jag ska njuta av när jag kommer hem från träningen!



Och på köpet kom en "Dagens outfit".


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0