Söndag 25 april

Hej bloggen :)

Igår hade jag tjejmiddag, med Sandra, Anna, My och Elin. Vi hade jätte trevligt.
Blev tyvärr inte så mycket bilder, men några blev det i alla fall!

Tjejmiddagen :)

När vi hade ätigt färdigt, dukat av och förat på vin (som jag köpte alldeles själv!!!!) och några shots, så åkte vi in till city och gick till Royal Garden, efter ett tag drog vi vidare till Grodan.

My och Elin på Royal Graden.

Jag och Sandra.

På vägen till Royal så möte vi upp Nicolina som fyllde 18 igår, hennes pojke och två av hans kompisar.

Fick fina presenter igår också! :)

Väskan från Sandra.

Presentkort från Anna-panna.

Skummande bad salt från Elin.

Och så fick jag massor av fina blommor!



Tusen tusen tack för alla fina presenter <3

Kom hem runt 5 i morse, så är väldigt seg idag.


Inte bara jag som är trött idag, hahah. Sötnosar!

Ska lägga upp bättre bilder på tatueringarna lite senare.

Pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0