Min och älsklingens lördag

Runt 16 tiden igår, åkte jag och min älskling ut till han mamma Gunnel. Vi grillade, spelade spel och pratade hela kvällen. Vi sov över i Daniels gamla rum. En otroligt mysigt och härlig helg!

Här kommer en massa bilder :)


(Herre gud!! Jag är jätte, jätte röd i håret. Min utväxt är ju ljusare, och då blir det tydligen pippi rött. Hahah. De fixar vi till!)

Vi spelade 5000 med tärningar. De var super roligt. Daniel vann alla tre omgångar. Med de handlar ju om tur ;)


På väg hem igen

Fick present av älsklingens mamma

En blender, som kan göra allt! Hahah nästan i alla fall. Nu ska jag till exempel gör en hallon smotie till filmen.

Nästa vecka är det pratik/VFU igen.

Hoppas ni har haft de lika bra i helgen som vi! <3


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0