23.01 21 april min födelsedag

Har haft en jätte mysig 20 årsdag!

Till middag åt jag och älsklingen bakadpotatis och sallad, mumms. En av mina favoriter :)

Efter middagen kom min mamma, pappa, lillebror och farfar över på fika. Jätte jätte mysigt att alla kom!

I födelsedagspresent har jag fått

- En tatuering, av mamma och pappa. Som jag ska göra i morgon! (NERVÖS)

-En bukett röda roser och sofiesmode + nya numret av cosmopolitan, av mammsen och pappsen.

- En klänning, ett linne som har djuuup uringning i ryggen, som jag ska andvända i sommar så att man ser min nya tatuering, en ljus bike jacka i mocka och en ny navelpercing, som är ett rosa hjärta med stras på. Fick allt detta av min älskling.

- Digital systemkamera, av min bror. (Hans egna som han tröttnat på) :).

-Pengar av farfar och Stina, hunden hans.

Tack alla för alla super fina presenter. Älskar er <3

Ska försöka fota allt senare! Men nu kommer i alla fall några bilder från dagens födelsedags fika.


Hv71 och Djurgården (<3) spelade motvarandra ikväll, så de var underhållningen när intresset på fikat dalade.

Mumms!

Nu ska jag sminka av mig ta på mig glasögonen, lägga mig i sängen och avnjuta mina tidningar :)

Sovgott <3


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0