14.08 Söndag

Hej på er :)

Igår kväll var vi hemma hos Elin och Andres. Vi spelade Wii och tittade på UFC, hahah stor bredd på nattens innehåll! Var hemma i morse 05.10, så är lite, men bara lite seg. Men ska försöka dra mig upp från soffan och ut i solen för en jogging tur.

Här kommer bilder från kvällen. (Då min kamera har gått sönder, andvänder jag kameran på min Iphone. Så ha lite översende med att bildkvaliten inte är den bästa, snälla).


Bowling!


Andres skulle visa något grepp på Daniel.

HAHAHAH :) <3

Daniel och Andres kompis Matte kom över, och han hade med sig den sötaste lilla hunden, Molly!


Hoppas ni hade en fin lördag <3


 


Kommentarer
Postat av: Angelic

Joo min lördag var jätte härlig! Nååå vilken söt hund! bara sådär BTW så är din header jätte fin:'>

2010-04-11 @ 15:16:24
URL: http://nomination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0