12.03 Lördag

Hej på er alla fina läsare!

Min dag startade med omtenta på skolan, klockan 10. Kändes super bra när jag gick därifrån!

När jag var klart kom min snälla mamma och hämtade mig. Först åkte vi till min farfar, som hade skrivigt ut bilden och olika texter till min tatuering, på torsdag :)

Sedan styrde vi bilen mot biltvätten, hahahah! Mammsen var så jävla nervös när vi skulle göra detta, jag var lungt till den början, men fy fan vad läskigt de är att sitta i bilen när den blir tvättad! Hahahah!!


Men trots att det var jävligt obehagligt, så blev bilen väldigt ren och vi överlevde!

När vi kom ut så luktade bilen väldigt gott, lite persiko doft!

Pusspuss

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0