trött

vart uppe och fart sen klockan 6 i morse, så total deckade i soffan framför första avsnittet av, Uggly Betty. så missade nästan hela programet tråkigt nog! hade tydligen sagt till Daniel, "väck mig till Desperate Housewives" och klockan 21 vaknade jag av att det, bankade i hela huvudet på mig, då sitter Daniel vid sin datorn och slår i skrivbordet. tack älskling för din romantiska väckning, hahah! (det är också ett stort plus med hösten, alla tv program börjar igen).

min dag började med ett läkarbesök, (pga min diabetes) och slutade hos tatueraren i aspudden, där min mamma gjorde sin första tatuering. hon tatuerade in tre blommor i ljusråsa, nere vid fotknölen. super fint blev det! så nu är jag och Daniel bajs taggad att tatuera oss. jag funderar på att skriva "LOVE", mellan skuldrorna, eller ner längst ryggraden som Posh, i nån snirklig stil. vad tycker ni ?








Kommentarer
Postat av: Broman

Är det inte snyggare å ha det i nacken eller precis nedanför nacken än i rad då? :P

2009-10-07 @ 16:56:36
URL: http://annaboo.blogg.se/
Postat av: zanna

jag har inte bestämt någonting än, men nånstan på ryggen vill jag ha den ;)

2009-10-08 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0