seminarium, mensverk, förkyld och träning

Hej hopp

Idag var jag på ett jätte segt seminarium, men fick några bra antekningar trots det. Efter skolan åkte jag raka vägen hem, var alldeles febrig i kroppen. Så planen var att Daniel skulle möta mig vid tunnelbanan, in på coopen sen hem och sova. Men planen ändrades lite, vi orkade inte vara seriösa och ställa oss och laga middag, så det blev pizza för Daniel och falafel tallrik för mig. Så skönt att äta "ute". Ingen disk och inget stå i köket och sleva, men tyvärr så är det mycket godare att äta hemlagad mat, men tur är nog det. Annars skulle jag väl rulla fram.

Jag hade bestämt mig för att stanna hemma och ta det lite lungt i kväll, men beslöt mig efter att fått i mig lite mat idag också, att jag vill i väg och träna! det är roligt och skönt. Så träna det gjorde jag.

nu ligger jag i soffan och snorar, har jätte mensverk, (det ÄR synd om mig) och tittar på sjukt roliga Roast på Berns.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0