om man har ett mål att sträva efter motiverar man sig själv trots allt

Hej bloggen.

Är det inte så, har man ett mål att sträva efter motiverar man sig själv trots allt?

Vad tror ni?

Jag tror på det, och tänker fortsätta tro på det tills någon eller något motbevisar det. Men det svåraste är inte att hitta ett mål, utan att hitta någoting man vill hitta ett mål i. Just nu vill jag inte enns hitta ett mål inom det jag håller på med. Hoppas på en ny uppladdning, här i vardagen och i mitt liv, och att jag efter det hittar ett jävligt bra mål, stort som litet. Bara jag hittar ett jävla mål! För vad fan sysslar jag annars med? Att gå mål lös är fan inte min grej!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0