min lördag i bilder

Hej bloggen !

Igår när jag kom hem från jobbet, var jag döttstrött. Så det blev tyvärr inget bloggande.
När jag kom hem fick jag även höra att Daniels kompis skulle komma över och dricka öl.
Det var jätte trevligt men blev väldigt sent. Resultatet av det är att jag inte kom upp förrens 13 idag.

Här kommer bilder från min lördag




Otroligt fina och super söta Exxon. En häst som jag har börjat hoppa nu och som jag även tog en tur på igår.

 

Min "gamla" hoppeponny (=

Hahahah så här snygg är jag när jag jobbar och står i ;)

Och så här snygga var tjejerna jag jobbade med !

 

Exxon efter vårat pass.

Så vad gör man när man jobbar ? vad behöver man för redskap ? och hur överlever man ?



Du behöver

1. grep

2. kratta

3. skotkärra

4. hästar som bajsar, hahahah!

Och hur fan överlever man ?



Jo med den magiska drycken, långt i i stallet där finner du den !!! (insperaread av Bumbibjörnarna).
Coca cola light är allt du behöver, med denna magnifika dryck får du ett öga för bajs och ett leende på läpparna trots att du jobbar på en lördag kväll! hahahahahah ;)






 


Kommentarer
Postat av: Broman

haha xD

2009-10-18 @ 22:03:54
URL: http://annaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0