lycklig

hej bloggen
igår var vi på 45-års fest, hos min barndomskompis föräldrar. det var trevligt, god mat och gott vin! vi åkte hem runt 22 tiden, skönt när det börjar tidigt kan man åka hem i normaltid och komma upp dagen efter. väl hemma igen la jag mig i sängen med en påse popcorn, coca cola light och min ny köpta VOGUE tidning!
igår åkte jag och Daniel in till city för att köpa overknee stövlar, men det blev det inget av, då de var slut på alla Scorett jag han titta i, innan vi var tvungan att åka hem och byta om till festen. jag vart så otroligt besviken att jag nästan började gråta, hahah! så idag åkte vi till farsta centrum där jag hade sätt stövlarna, och där fans dom även idag! så nu sitter jag här i soffan med dom på mig och känner mig jätte glad! 
                           


                                                                       

  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0