kändes som jul i morse

i morse när Daniel började väcka mig, andvände jag mig utav ett av tipsen jag fick i går, under mentalträningen.
att säga till mig själv, "jag ÄR pigg!", just när man vaknar och ska gå upp. hahah låter jätte töntigt men ska tydligen fungera. åter kommer och berättar om reslutatet!
när jag väl hade dragigt mig upp ur min varma säng, säger jag lite uyvaket tilll Daniel, "det känns som det är julafton snart, eller jul asså". jag fick värkligen jul känsla i hela kroppen, vet inte vad det berode på. kanske att det var kollsvart utan för fönstret. bajs - tråkigt. men nu har det blivigt ljust ute igen, och känslan i kroppen är höst.

nu blev det repris på, Vakna med The Voice .. passar på att fixa annat då.



jul ? december ?



höst !



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag prövade det i morse men det funka inte ^^

2009-10-06 @ 13:05:23
Postat av: LINNEA KEEN

ska vi bevaka varandra på BL?

2009-10-06 @ 18:56:37
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/
Postat av: zanna

sandra det funkar inte efter en gång, om du minns? ^^

2009-10-06 @ 21:39:54
Postat av: zanna

linnea keen, ja det kan vi göra (=

2009-10-06 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0