igår vad det lördag och idag är det söndag

Hej hopp alla gulliga läsare.

Hahah ringde nyss min mamma och frågade: "Vad är klockan?" Hahah. Kom just på att klockan skulle ställas om till vinter tid från i går till idag, men min älskade Iphone hade ställt om sig själv (=
Så jag har levt min söndag i rätt tid!

Igår var vi hembjudna till Daniels kompis Andreas. De skulle vara fest, men folk hade blivigt "sjuka" mm. Så vi bestämde att de vart förkrök sen ut. Men kvällen fick en jävligt underlig vändning. Vi fick en inbjudan till festen som var i full gång lägenheten över oss. De vart en super trevlig kväll.




Min älskling Daniel på väg till Andres.




Jag på väg till Andres. Med nya läppstiftet på (=




Andres var glad att vi kom!



Daniel några öl senare, hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0