helg

hej bloggen

när jag satte mig framför datorn, var det för att blogga men jag fastnade på facebook och spelade sex and the city spelet, hahah!
det blev tyvärr inget bloggande igår, kom hem så sent så jag ville bara sova.

idag ska jag följa med min mamma och bror till frisören, ska betala mammas klippning och färgning. en väldigt försenad födelsedagpresent, efter som att hon fyller år i april. efter det är det träning och sen hem till Sandra tror jag och äta middag och titta på Idol !

nu ska jag klä på mig och sen iväg, skriver mer i kväll






Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Brukar läsa din blogg och tycker att den är underhållande. Men det skulle vara ännu roligare (och lättare) att läsa den om du kunde ägna lite tid åt att läsa igenom det du skriver och rätta. Som stor bokstav, komma där det ska vara komma, punkter på rätt ställen, stava rätt osv. osv. Jag blir förvirrad av hur du skriver i nuläget och skulle uppskatta en ändring.

OBS Detta är inget påhopp utan bara lite konstruktiv kritik!!

2009-10-09 @ 14:40:46
Postat av: Zanna

Hej Lina (= Vad roligt att du tycker om min blogg



tack för kritiken! Ska ändra på detta genast.

2009-10-10 @ 00:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0