haft världens mysigaste söndag

Hej alla fina läsare

Idag har vi vart ute i Bro hemma hos Daniels mamma, Gunnel. Vi blev bjudna på en jätte god middag. Kyckling i jordnötsås, ris och sallad och till efterrätt blev det mumsig äppelpaj (= 
Så nu sitter jag hemma i soffan mätt och väldigt belåten. Jag fick även massor av doftljus och ett prydnands hjärta, som tillhör en serie som jag fick när jag fyllde år tidigare i år.

När vi var på väg ut till Bro, bött vi till tåg inne i city. Då vi hade massa tid på oss innan tåget skulle gå, så gick vi in på pocketshop. Ville desperat ha Caronlina Gynnings första bok Ego Girl. Har läst lite ur den, kan bara säga att jag är 100% fast i boken. Har alltid tyckt att Carolina Gynning är en fasinerande person med en fin personlighet.

Nu ska jag mysa med popcorn och massa tända ljus (=



Gillar verkligen framsidan på Ego Girl


Alla fina doftljus (=

Ett stort hjärta till min samling, (tyvärr blev bilden dålig).




 




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0