fan vad tråkigt det är att vara sjuk

Fy fan vad tråkigt det är att vara sjuk! Även fast jag vill göra saker så orkar jag inte, BAJSKORV är allt jag har att säga.

Idag skulle jag gå på ett seminarium, men jag orkade inte. Så nu måste jag göra ett kompliterings arbete, suck!
Klockan 12 idag, kom Daniel hem igen. Pga att jag har pussat lite mycket på honom, trots att jag är sjuk. När han kom in genom dörren vart jag så glad, han stod i dörren som en gud. Donken mat i armarna, värktabletter och en termometer, hahah!
Efter Donken frukost/lunchen, la vi oss i sängen och halv sov tillsammans. Sen var Daniel "tvungen" att sätta sig vid datorn och spela, jag låg kvar i sängen. Nu har vi drukigt en riktigt stor kopp te var och tittat på underbara sex and the city. Om en timme ska jag i väg och jobba, valde att jobba idag så att jag slipper jobba igen det nästa vecka, bra tur att jag är ledig i morgon.




Sex and the city

+

gott te



+

Min älskade pojkvän




Gör mig lite gladare när jag är sjuk




Kommentarer
Postat av: broman

Illa... Men du kommer väl imorn? :}

2009-10-15 @ 23:26:33
URL: http://annaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0