det var inte i går jag var på museeum

I morgon är tredje dagen på praktiken. Fortfarnade inte så där jätte roligt, tyvärr.
I morgon hoppas jag ändå på en ganska rolig dag, då ska vi nämligen iväg till Musikmuseet. För er som är nya läsare på min blogg kan jag berätta, att jag pluggar lärarprogrammet på Södertörns högskola. (Detta innebär då att jag har min praktik på en förskola).

Nu är desperata hemmafruarna slut, och jag och Daniel ska ta en promenad ner till statoil och köpa matsäck till mig, inför i morgon. Efter det är det nog sängen som kallar (=





Vem vet, imorgon kanske jag blir helt galen av all musik och får för mig att starat ett eget band. Vem är
på? Hahahah!




Kommentarer
Postat av: Broman

Haha lätt på asså xD

2009-10-21 @ 16:02:38
URL: http://annaboo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan vad härligt xD

2009-10-21 @ 20:45:17
URL: http://zannalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0