dåligt uppdatering

Hej bloggen!

Ursäkta den dåliga uppdateringen den här veckan, har vart iväg en massa och där av lite bloggande.

Igår var jag, Daniel, Sandra, Rille och Matte på fryshuset och tittade på Rise Against!!!!!
De var sjukt jävla bra och sjukt jävla roligt (=




Jag och Sandra innan. Hahaha ja, jag ser galen ut. Kommerntaren jag fick på första föröket var att, jag så drogad ut, så jag såg till att ha vakna ögon i stället!



Rille (=

Hahahah och Daniel var taggad till 1000 ! (=



!!!!!!!!!



Helt underbart bra !!!!



Efter åkte vi till slussen och gick in på Högbergs och drack Cosmopolitan, likör 43 med pepci och öl!

Tack alla för en jävligt trevlig kväll.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0