aaa kan någon ta mig här i från ?!

God morgon ? Nej inte speciellt.
 
Jag är sjukt jävla trött i hela huvudet och kroppen, vill inte åka på min bajsiga praktik! Och idag känns det extra tungt, jobbar nämligen i stallet varje torsdagkväll ..
Så från klockan 8-16 praktik, och sen direkt till stallet, (vilket innebär att de inte blir någon middag) och jobba till 22. Och sen ska jag vara med och öppna, i morgon fredag, vilket innebär att jag börjar halv sju. Aaaaa vill inte vara nån bitterfitta, men idag är det faktist synd om mig, hahah!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen kommer ett klädbyta att ske och lite smink på mitt trötta ansikte. Jah vill ju inte skrämma barnen, genom att se ut som ett lik, eller det är kanske det jag vill? Mowhahah

Jaja, hoppas att ni läsare har mindre jobb, och roligare dagar (=


Ha haft en te period, men kaffe is the shit på morgonen.



Morgonens tips - Att dricka coca cola light och kaffe på morgonen (= Mmmycket koffein



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0