gör ungspannkaka

Hej bloggen.

Ställde just pricis in en panna med ungspannkaka i ungnen, hahah. Inget vi ska äta nu utan det är morgon dagens lunch. Kom på nu att jag inte hade någon lunch att ta med mig, och det är dyrt att äta ut, speciellt när vi spara till Thailand.

Vi var i Skärholmen och tog vaccinet mot hepatit A och B tidigare ikväll, det vart dock bara jag som fick ta en spruta Daniel behövde inte, och så köpte vi nått vaccin som man ska ta oralt. En spruta och två orala vaccin gick på nästan 2000, skit dyrt och tråkigt att lägga pengarn på. Såg dock att det hade studentrabatt, så när vi skulle betala slängde jag ur mig " jag är student!" hahah, tanten i kassan bara " okej, då får ni lite rabatt". YES !!

Sedan gick vi till apoteket och handlade solskyddsfaktor, face lotion och värktabletter, sen gick vi in på h&m och köpte en lotion, den luktar super frächt och fruktigt, mumms (=

I väntan på pannkakan ska jag titta på lite Sex and the city och drick en kopp te. Och i morgon håller jag tummarna för att jag inte har någon mensvärk.



Älskar märket LDB.

Jag tycker inte om att andvända perfym när jag är utomlands i den sortens värme, då är det perfekt med en lotion som luktar gott (=



Daniel och mitt motto - ALLT eller INGET!

Hahah vi ska inte bara ha med oss solskydd 30, mamma köper 20 och 10.



This is how oralt vaccin looks like IRL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0